In deze veranderende wereld van “informatie overload” bevindt zich de informatie huishouding bij organisaties ook op een duidelijk omslagpunt: van alles op papier naar digitale verwerking. Een organisatie kan slechts effectieve dienstverlening faciliteren wanneer er ook sprake is van efficiënt informatiemanagement.
Diverse ontwikkelingen op het gebied van digitaal werken volgen elkaar in een rap tempo. De beschikbare hoeveelheid data binnen een organisatie verdubbeld iedere 2 jaar en dit geeft vele uitdagingen voor de mensen die deze informatie dienen te verwerken. Door de opkomst van Social Media en het Internet zijn klanten steeds veeleisender en mondiger geworden en verwachten ook uiterst snelle respons en relevante informatie bij klantcontact.
VOORDELEN JOIN Klant Contact Centrum
Uw klanten en medewerkers staan voortdurend in contact met uw Klant Contact Centrum, de bijbehorende digitale communicatiekanalen en het backoffice. JOIN Klant Contact verschaft daarbij cruciaal inzicht aan uw medewerkers en andere stakeholders, zodat goed geïnformeerde medewerkers, snellere en effectievere beslissingen kunnen nemen. Bereikbaarheid en goed klantcontact ligt aan de basis van het succes van uw organisatie. Wanneer uw klanten snel en adequaat te woord worden gestaan zijn zij tevreden en blijven zij uw organisatie trouw.
Om uw klanten passend te informeren en vragen tijdig af te behandelen is relevante informatie nodig en deze zit vaak “opgesloten” in diverse systemen. Voor een goed en integraal klantbeeld, dienen vele verschillende backoffice applicaties door de medewerker geraadpleegd te worden. Met Klantcontact van JOIN kan uw KCC team alle relevante informatie uit iedere bron binnen uw organisatie op intelligente en efficiënte wijze opzoeken en op intuïtieve wijze presenteren.
JOIN Klant Contact faciliteert direct en eenvoudig een antwoord op iedere klantvraag vanuit één slim geïntegreerd systeem. Het integreren van diverse systemen draagt bij aan het delen van informatie binnen de organisatie en vergemakkelijkt het besluitvormingsproces.
Het werken met JOIN Klant Contact verhoogt de productiviteit en verlaagt de foutenmarge van de medewerker. Klanten worden met up-to-date informatie uiterst snel geholpen.
Door de zeer gebruiksvriendelijke en begrijpelijke user-interface voelen de medewerkers zich snel vertrouwd met het systeem en is een cursus eigenlijk niet nodig.
Uw klanten willen zelf graag bepalen welk kanaal ze gebruiken om contact op te nemen.
JOIN Klant Contact ondersteunt diverse klantcontactkanalen: telefonie, e-mail, chat, Facebook en WhatsApp.
JOIN Klant Contact biedt standaard integratie met veel gebruikte telefoon-centrales. In- en uitgaande gesprekken, worden automatisch gekoppeld aan relevante klantgegevens uit gekoppelde backoffice systemen.
Social Media interacties, zoals Twitter, Facebook en WhatsApp kunnen direct in JKC worden afgehandeld door naadloze integratie met externe oplossingen voor het monitoren van Social Media.
Een startpagina, gericht op een specifiek en actueel onderwerp die de klant zelf met bestaande bronnen en eigen content kan definiëren.
Op de bekende “Google” wijze direct zoeken door alle in JOIN Klant Contact beschikbare content. Het zelflerende systeem onthoudt persoonlijk zoekgedrag en neemt dit mee in toekomstige zoekopdrachten.
JKC is zo ontworpen dat de toepassing ervan een breed scala aan te koppelen systemen ondersteunt, van integratie met telefooncentrales zoals Avaya en Cisco, tot en met naadloze integratie met Social Media zoals Facebook en WhatsApp.
[fa-icon="quote-left"]
“Voorheen hadden we heel veel tapjes openstaan op ons beeldscherm. Met JOIN Klantcontact is dat niet meer nodig, alles kun je terugvinden in één scherm"
[fa-icon="quote-left"]
"Alle elf klantcontactcentra van het OM werken vanaf nu met JOIN. We hadden een behoorlijk aantal livegangen achter elkaar gepland; elke week één."
Arkelstein 1
8103 PA Raalte
info@doclogic.nl
0522 442 961