Nederlanders vergaderen gemiddeld zo'n 6,5 uur per week. Dat is bijna een hele werkdag! Als je zoveel vergadert is het dus belangrijk dat die tijd effectief wordt besteed.
Maar wat maakt een vergadering nou effectief? Is dat wanneer iedereen actief meedoet of goed is voorbereid? Of is de manier (met papier of digitaal) van grote invloed op de efficiency?
Wij hebben een leuke infographic ontwikkeld waarin jij snel kan ontdekken of jouw vergaderingen effectief zijn of niet. Het enige dat wij van jou vragen is de laatste vergadering even voor de geest te halen en de vragen uit de infographic te beantwoorden.
Ben jij de vergaderkoning?
Wil jij de infographic goed van dichtbij bekijken? Download dan hier de PDF-versie.
We zijn natuurlijk erg benieuwd wat jouw uitkomst is. Ben jij een vergaderkoning of moet er bij jouw nog heel wat gebeuren? We zijn natuurlijk ook geïnteresseerd in waar het in de infographic exact verkeerd is gegaan.
Wil jij in ieder geval zeker weten dat jouw vergaderingen efficienter kunnen? Download dan nu onze whitepaper papierloos vergaderen: