Waarom Klachtenregistratie?

Als u een klacht ontvangt wilt u natuurlijk dat deze spoedig en correct afgehandeld worden. Met de klachtenregistratie-oplossing van Doclogic registreert, verwerkt en analyseert al uw klachten en meldingen in één oplossing. Een nieuwe klacht wordt in JOIN geregistreerd en vervolgens gekoppeld aan uw workflow van de klachtenafhandeling. Hierdoor stuurt u de klachtenafhandeling door de juiste kanalen en tijdig naar de uiteindelijke oplossing. Op ieder gewenst moment kan dan gezien worden wie de klacht in behandeling heeft genomen, wanneer dat gebeurd is en welke activiteiten verricht zijn om de klacht af te handelen..

[fa-icon='check-circle-o']

klachtregistratie.png

Voordelen Klachtenregistratie en Klachtenafhandeling

  • Compleet overzicht van alle klachten;
  • Inzicht in aard en frequentie klachten;
  • Goed overzicht van de acties die genomen worden;
  • Effectieve klachtafhandeling;
  • Overzichtelijke managementinformatie om processen te optimaliseren;
  • Minimaal beheer.
  • Ook als cloudoplossing

 

PDF_Klachtenafhandeling_-_Whitepaper_Voorkant.jpg

HANDIGE DOWNLOAD

WHITEPAPER CONTRACTBEHEER

In de whitepaper Contractbeheer leer je welke voordelen er zijn voor het beheren van contracten in jouw organisatie. Je weet direct of je dit kan implementeren in jouw organisatie

Een aantal voordelen uitgelicht: 

  • Diverse automatische berekeningen 
  • Vorming van contractdossiers;  
  • Volledige vrijheid metadata.

DOWNLOAD NU!